Events & Nyheder 2024

Bamserne står klar til en frisk sæson i 2024. Vi glæder os til at byde nye gæster velkommen samt glade gensyn med gamle venner. På glædeligt gensyn på Skagen Bamsemuseum.

Påskelopper

Lørdag d. 26. marts 2024 kl. 11:00 – 11:00

Kom og gør et kup. Vi har tømt kælderen, loftet og der er masser af skønne påskelopper du kan få fingre i, så tøm sparegrisen og kig forbi Bamsemuseets have, hvor du kan gøre en god handel.

Pengene fra Påskelopper går til forårets event Skagen Støtter Kræftsyge Børn

Bogreception & Fernisering

Lørdag d. 23. marts 2024 kl. 15:00 – 17:00

Gratis entré også til Bamsemuseet under arrangementet.

Påskesalon

Torsdag d. 28. marts 2024 kl. 16:00

Entré kr. 195,- Køb billet her.

Operasanger Jens-Christian Wandt indbyder igen til Påskesalon på Iscaféen ved Skagen Bamsemuseum. En eftermiddag med fællessang og solistiske indslag, fortællinger og små historier. Ord, musik og tanker om kunst, eksistens og kærlighed.

Der serveres kaffe og te samt Birgits hjemmebagte kringle. Entréindtægten går ubeskåret til Bamsemuseets arbejde for kræftramte børn.

Medvirkende: Operasanger Jens-Christian Wandt

Leif Sylvester Bamseplakat

Bamserne er så glade, de har nemlig fået en gave af Leif Sylvester ham selv, et bamsemotiv som vil børn det vel.

Et bamsemotiv trykt som plakat i str. 60×84

Prisen er 200,- kr.

Fragt er 60 kr. ellers kan plakaten afhentes på Iscafeen i Skagen.

Send os en mail med din bestilling på bamsemuseetogvenner@gmail.com

vi glæder os til at høre fra dig.